Tuesday, March 1, 2011

...ja kultuurist.

Iseenesest kirjutada oleks palju, kuid hetkel pole selleks jaksu (ega isegi mahti). Ehk hiljem. Tagantjärele.

Aga siiski. Lühidalt.

Üsna pikad päevad on olnud. Laupäeval nägin Minnit, ta rääkis mulle raamatutest, Tõnu Õnnepalust, ja sellest kuidas ta araabia keelt on õppinud. Kirjutas mulle kooli päevikusse sõna, mis tähendab tõlkes "ilus" (hääldus: 'žamiil').
Endalgi tekkis huvi (tahaks kõike uurida ja osata. jajah.). Nt araabia- ning indiamaa(de) muusika on alati meeldinud (niivõrd-kuivõrd seda 'juutuuberdada' olen jõudnud).

Tiina loeng oli täna... üks vaimustavamaid-huvitavamaid mida ma eales kuulnud olen! 18.-19. sajandi eluolust Eestis. Jaa, kõik kuulasid suht suu ammuli:)
Lisaks sain ta vist endale juhendajaks ja sain väärt-ideid magistritöö teema täpsemaks piiritlemiseks! (jee!)
Ja... jne. Pluss üks unenägu, millest ma ei hakka siin pikemalt latrama, kuid mis mulle endale oli täitsa omamoodi kogemus. Mitte midagi müstilist, aga... jah, see on pikem teema.

Mariid nägin. Lihtsalt... ma ei tea miks ma seda siin kirjutan, aga... ma väga austan teda! Lihtsalt. Mingitelt vaadetelt minust ilmselt üsna erinev (ja mis see ikka loeb!), aga ta on tema ise. Ja ta on 'chill'. Ja ta on hea.
Kõige paremas mõttes; ja see on miski, mida ma väga-väga hindan! 

Tänaseks kõik.
(viimase aja positiivsete emotsioonide najal võiks siia muidugi kirjutada lõputult... aga praegu ei jaksa. aga see pole halb:))

No comments: