Sunday, November 15, 2009

lihtsalt...

* Nietzsche kirjutas mõni aeg enne oma vaimset kokkuvarisemist (1889. aastal) nõnda: "Im Grunde jeder Name in der Geschichte bin ich." (iga nimi ajaloos olen põhimõtteliselt mina). - paljutõotav, aga hästi kõlab, eksole!?
Minu arvates oli Nietzsche keegi, kes võis endale sellist ütlust lubata, liiati veel 1889 aastal.

* Eelmine oli lihtsalt 'uitmõte', mida tahtsin kusagile jäädvustada.

* Üks film, kolm erinevat kogemust. MJ. Esimest korda meie väikese grupiga. Teist korda käisin tolle sama grupi tantsu kaemas (ja rahvale meeldis!:)) ja ka muidu filmi enese pärast; ning kolmas kord E-ga. Kõik kolm väga erinevad: esimene kui esimene filmielamus kui selline; teine: sai rohkem hetke nautida, sest mõtted ei olnud niivõrd suunatud sellele, mis tuleb, vaid sellele, mis on; ja kolmas: justkui iseenda ja E. silmeläbi, viimane asjaolu andis tunnetuse, justkui vaataks filmi esimest korda (kuidas Tema seda näeks). Vahva!

* Lõputöö. Ostsin vihiku (mis maksis muide ainult 1.80 - aga joonestuselt ning lehtede arvult minu jaoks ideaalne), et hakata tegema märkmeid lõputöö kohta. Olen seda ka varem teinud, kuid vihikusse on hea-mugav teha lühiviiteid-märksõnu. Üldine kondikava on vist enam-vähem kirjas. Loomulikult võib see töö käigus veel oluliselt muutuda. Igaljuhul: seisan vist raskema ettevõtmise ees kui esmalt arvasin.
Teema sobib hästi, aga... see näib olevat siiski küllalt keeruline.
Eks tuleb kusagilt pihta hakata.

* Tekkis jabur uitmõte: juhul kui õnnestub (st tõesti: juhul kui!) töö siiski nõnda kirjutada, et sellega rahule jään, siis... võtaks ehk oponendiks H.K.!? See oleks vahva, ja usun, et tema sobiks (sellisel juhul oleks muidugi ilmselt raske üle B saada ja bye-bye cl!), aga... see vajab kindlasti rohkem enesekindlust kui mul praegu seda on. Kes teab, kas sest tööst üldse midagi välja tuleb. Ju midagi ikka, ma loodan, aga mis, seda ei oska veel arvata...

* Homme Mariiga tantsima!:)

* Praeguseks kõik.

No comments: