Monday, May 30, 2011

kaitsmised.

Täna olid EHI filosoofia kaitsmised. Hästi vahva! Kaitsmisi on alati vahva kuulata; näha ja tunda kuidas igaüks on endale valinud ühe meelisteema ja kuidas seda siis esitatakse... ühelt poolt kerge närv, teisalt jällegi mõnus tunne oma tööd tutvustada.
Eriti tublid olid Kristjan ja Ott, lausa fantastiline!

Kuid ei saa mainimata jätta, et üks töö minu arvates (see vaid minu isiklik arvamus, eksole; komisjon nähtavasti arvas teisiti)... et üks töö ei oleks tohtinud n-ö läbi minna. Rääkimata hindest mis ta sai.
Tõsi, ma pole seda lugenud, kuid kaitsmisest jäi mulje, et peaaegu ühelegi küsimusele ei osatud veenvalt-argumenteeritult vastata... jah, filosoofia on filosoofia, kuid magistritasemel eeldaks siiski teaduslikkust. - st 'põhjendused' stiilis "mulle tundub", "mina arvan" või "nii on", ilma igasuguse viitamise ja loogilise arutluskäiguta, mitte teps magistritöö teaduslikkuse alla ei kuulu - isegi kui see peegeldus 'vaid' kaitsekõnest. Oponendi arvates nähtavasti kogu tööst. Ausalt öeldes võttis tummaks. Aga see selleks.
- ja kordan, see vaid minu arvamus ja mulje!

Tegin ka pilte (nii nagu minust tehti pilte), saadan need peagi asjaosalistele mälestuseks laiali:)

Homme on kultuuriteaduse-teooria kaitsmised... tõotab tulla huvitav! Ja innustab ennastki!

Ott oli suureks eeskujuks magistritöö asjus; ja Kristjan bakatöö asjus! - mõlemad said 'A', väljateenitult!


Paps tuli korraks külla, ta on nii vahva!:)

No comments: