Saturday, June 4, 2011

lihtsalt... õppimisest ja reisimisest.

Jei, selgus, et saan DoRa stippi, niisiis, Island ootab!:)


















Mõtlesin siia ka mõne pildi Islandist lisada, aga ei oska... pole seal ju veel käinud ja netist ka sobivat ei leidnud. Samuti paljud youtube'ist leitud videod olid minu arvates liialt tüüpiliselt 'turistikad', et neistki ei leidnud vastavat.

Hommikul tabasin end Islandile mõtlemast ja taipasin, et ma pole sellele kordagi mõelnud kui "reisile", st mitte kui "jee, uus koht kus ära käia", vaid pigem kui keskkond, kus õppida. Eks ta vist õige ole. Kuid üha enam hakkan nüüd mõtlema Islandile ka kui kohale, millega tutvuda ja kus (loodetavasti) huvitavat aega veeta ning mida avastada...

Mis üldse reisimisse puutub, siis minu vaieldamatu lemmik ja parimad mälestused on Kreekast. Tahaks kunagi ka Kreetal ära käia. Aga enne kui Kreekasse sai mindud, siis vaatasin seda videot:



Ja tõepoolest, just nii oligi!
Justkui oleksin seal käinud eile, paljud hetked niivõrd hästi meeles... need Loutraki ja Ateena tänavad... ohh, jne - võib-olla ja suure tõenäosusega jääbki see mu parimaks reisiks (aga iial ju ei tea:))!
(kunagi kui on palju aega, võiks ju tollasest reisist mõned video-pildikogumikud teha, praegu on kõik salvestatud 3-4 DVD plaadi peale)


AGA mis ma veel öelda tahtsin on see, et sattusin täna vaatama üht filmi, mis mulle väga-väga meeldis. Tangled, 2010. Siin on treiler:


Ja siin üks vahva stseen (kasutaja paraku ei ole lubanud seda videot niimoodi otse jagada, seega pidin panema lingi).

Cheers!

No comments: