Tuesday, January 3, 2012

täna kell 20.18

Une météorite rentre dans l'atmosphère - kui nüüd prantsuse keelt praktiseerida (tegelikult leidsin sellenimelise video juutuubist). Igaljuhul.

Okei, mul ausalt öeldes ei jätku sõnu aga täna nägin vist midagi mida ehk vähesed on näinud, ka youtube'ist ei leidnud sääraseid videosid. Aga ma NÄGIN seda!

Jalutasin täna Rocca Al Mare keskuse kanti, olin üsna keskuse ees, kell oli kusagil 20.17 - 20.18 paiku ja... ma ei tea kuidas seda nimetada, meteoriidiks, komeediks või ehk mõne satelliidi osakese meie atmosfääri sattumiseks...
IGALJUHUL, ma ei võtnud fotokat kaasa (oh, oleks vaid - fotograafiafriik nagu ma kohati olen!), pole kindel kas olekski jõudnud pilti teha, samuti mobiiliga pildistamine ei tulnud pähe, aga joonistasin nähtust sellise skitsi:















Ei tulnud just välja kõige parem aga uut ka ei viitsi teha.
Selgitus: vasakul-all Rocca Al Mare keskus, paremal u üheksakordne maja, nähtu oli pikkuselt umbes samapikk kui taustal pool selle maja paksusest (maja oli eespool, järelikult too meteoriit vms oli pikem). Igaljuhul -muidugi mõista - hulga kiirem kui maanduv lennuk, põles kollakas-punase leegiga...
KINDLASTI polnud ma ainus kes seda nägi. Niisiis 3. jaanuar 2012 ja kell 20.18 või ehk 20.17.

Millalgi lähen sinna ja teen pilti kohast kus seda nägin.
Te võite muiata aga see OLI VAATEPILT!

Natuke kahtlen kas põles päris ära, arvestades nähtu suurust natuke kahtlen, samas ei oska öelda... ma tõesti loodan, et õnnestub leida veel neid kes seda nägid või ehk PILDILE said. Ma veel mõtlesin kaamerat kaasa võtta, aga ei võtnud, õhtune-pime aeg ja nii...
Njah. Praegu kõik. Lõppu paar videot.

See oli poole lühem kui see ja mitte nii ere:


Olles kriitiline sedalaadi asjade puhul siis see võib ka feik-video olla. Mis ei muuda seda, et ma NÄGIN mida ma NÄGIN!

Nähtu oli väga-väga sarnane sellele:


Just nii nagu ma telefonis rääkisin: kollakas-punase valguse/leegiga! Ma ei mõtle seda välja, kes mind tunnevad, need teavad seda!

Muidugi käis läbi ka nali: EHK oli ilmutus, mina va teadusefriik ajan kõik teadusepähe. Haha, Jeesuse tagasitulek, aga, ups, põles atmosfääris ära. Haha.
Nali naljakas: see pilt võttis suht tummaks, südame seisma ja ma ei saa seda kuidagi tõestada et ma seda nägin. Jääb üle loota ehk EHK keegi kusagil nägi veel või tegi pilti/videot vms...

***
Lisa:
VIDEO: Narva kohalt lendas üle Lõuna-Soome tundmatu tulekera
ja siin.

1 comment:

LiizaKazz said...

uuel aastal uue hooga
alustame meteoriidilooga :D
kallistan