Tuesday, November 8, 2011

islandi keel!

Uhh, taaskord vaimustus, seekord islandi keel!
Tegelikult...ma arvan, et piisava huvi ja pideva harjutamise ning järjepideva õppimise korral pole mingi müstika vähemalt paar keelt ära õppida. Esimene: prantsuse keel!
Teine/kolmas: saksa... või nüüd viimasel ajal islandi keel. Jaa, mulle on nii-nii väga see keel meeldima hakanud, lihtsalt kahju, et kursuseid ei taibanud võtta!:/

Aga tänu mõningatele vihjetele leidsin Icelandic Online'i - sisuliselt tasuta võimalus islandi keelt õppida. Ainult regama peab. Noh, regasin ära ja nüüd pusin õppida. Hääldus tundub überkeeruline... aga mu meelest üks parimaid asju selle juures!

Ég heiti Silver. Hvað heitir þú?
(Minu nimi on Silver. Mis sinu nimi on?)

Jei!

Üllatus-üllatus, meie ülikoolis ilmselt islandi keelt ei ole... kahjuks. Ehk mõnes teises ülikoolis... Noh, eks näis. Aga mulle tõesti-tõesti meeldib see keel ja ma loodan, et jätkub aega-viitsimist sellega siiski aeg-ajalt pusida. Kuigi, jah, keeleõpe pole just lihtne. Prantsuse keelest hakkan juba justkui sotti saama, algtasemel, enam-vähem põhiasjadest saab aru ka kui keegi räägib, aga ise rääkida...? Jaa!
Noh, harjutamise asi.

Nii ehk naa on tore vaimustuda keeltest. Õnneks pole ma siin ainus... ja kui keegi küsib, et miks? Siis... lihtsalt, iga keele õppimisega avaneb minu arvates justkui uus maailm. Mitte, et ma oleksin väga midagi õppinud, eks, aga juba pisemategi sõnade õppimine on minu jaoks nauditav, justkui avab midagi...!

Täna öösel käisime oma väikese seltskonnaga jalutamas (mina, Gundega, Rait, Tal ja Stephan), hääästi ilus ilm oli; komeeti muidugi ei näinud, aga sellegipoolest oli tore. Üks veidi sürr pilt ka:















À bientôt, mes amis!

No comments: