Friday, November 11, 2011

päev # 82 - Mammút!

Täna oli superpäev! Käisime Harpas (konverentsi-kontserdimaja vms) kontserdil. Ma pole siiani kindel kas selle kontsedi teine osa - esinejabänd Mammút - meeldis mulle naislaulja või muusika enese pärast. Pigem mõlemat!

Ja nüüd õnnestus internetist ka üks tänagi kuuldud suht lemmiklugu neilt üles leida:


Ehk võrdlemisi "mitte-minulik" muusika, aga mulle meeeeldis! Väga!
Selles oli midagi... hüpnotiseerivat, kaasahaaravat, võib-olla seetõttu, et laulja ise oli muusikas niivõrd sees ja ega häälelgi ju viga pole! Lauludes oleks tahtnud näha rohkem... erinevust, aga üldiselt meeldis, väga-väga meeldis! Loodan, et too kuuldud variant pannakse ka üles, sest mulle tundus, et seda filmiti:)

Siin on ka üks versioon samast laulust, videona paremini üles võetud, kuid ilmselt esitatud kusagil rahulikumas paigas ja see kontserdifiiling ja särts justkui puudub mis tolles teises videos täiesti olemas on...; jah, ja rääkimata veel tänasest kogemusest, laiv on siiski teine asi kui hiljem videost vaadata vms!

Ürituse sari Undiraldan// Undercurrent ja esinejateks oli märgitud: Nolo og Mammút ehk Nolo ja Mammút.

Endale mälestuseks islandikeelne tutvustus:
Næstu tónleikar Undiröldunnar í Kaldalóni föstudaginn þann 11.nóvember og fram koma hljómsveitirnar Nolo og Mammút.
11.11.11 - ekki missa af þessu!

Ja tõlge guugel-transleiteriga:

Upcoming concerts Undiröldu acid in Kaldalon 11.nóvember on Friday and appearing bands NOLO and Mammút.
11.11.11 - Do not miss out!

Jaa, meeldis!
Muidu oli ka tore, hiljem istusime kusagil baarilaadses kohas (ning nägime Magnust, eelmise aasta suvekoolist, hästi sümpaatne kuju!) ja pärast seda läksime ühele üritusele kus näidati üht vana mustvalget-tumma Fausti-filmi, muusika sellele oli kohapeal juurde mängitud. Vahva!
Vahepeal tegi Rait Harpas ka ühe performance'i mis minu arvates kujunes vägagi toredaks ja meeldejäävaks sündmuseks, õnneks sai see kenasti ka filmile võetud!:)

Et, jah, täna oli supertore päev!
Lisaks hakkas meeldima meeldima Ragnheiður Gröndal - Flowers In The Morning, jne. Islandi muusika on nüüd sattunud mu uueks avastustemaailmaks.
Hommikul käisin ka raamatukogus - oo, milline valik raamatuid ja kirjandust siin on (ja see pole mulle uudis, lihtsalt taas-hämmastus) - nüüd katsungi veel natuke lugeda...
ja rõõmu tunda sellest, et täna oli nii-nii tore päev! Ja Mammút, jaa, süübis mu mällu!

Takk fyrir, Mammút!


...tegelt salvestasin tänase kontserdi viimase laulu lõpust ka jupikese (oleks võinud pikemalt, mitte ainult lõpust, aga noh), niisiis tänane õhtu nägi välja sellise vaatepildi saatel:

No comments: