Sunday, November 13, 2011

lihtsalt...

Lihtsalt... täna sai hakatud poolspontaanselt üht filmiideed teostama. Eks näis kas asja ka saab, endal on tunne, et võiks täitsa saada...
kohati tundus lausa, et suurem osa juba valmis, kuid õhtu jooksul idee täienes ja nüüd on tunne, et peab veel palju ringi, juurde ja ümber tegema. Aga see on tore!

Muuhulgas oli täna üks tore filmiõhtu, sellele järgnes mõnus arutelu "elufilosoofia" teemal; ning ühtlasi sain aru kui rõõmus ma tegelikult olen, et mul on õnnestunud tegeleda ja et mul on olnud vabadus tegeleda millegagi, mis mulle tõeliselt huvi pakub! Loodetavasti see jätkub!:)
Film oli samuti ülihea, prantsuse film, kuid nime praegu ei mäleta. Kuid, jaa, see oli tõesti hea. Lisaks avastasin enda jaoks laulja nimega Sophie Hunger.

Ja blogi, ennekõike Lisette K. blogi, võib-olla lihtsalt seetõttu, et ta on mulle hääästi sümpaatse mulje jätnud!:)

Praegu kõik, midagi "asjalikku" polnudki. Üldiselt peaks hakkama asjalikkumaid sissekandeid tegema...
ja lisaks tahaks, et see filmiidee õnnestuks!


Hea on see tunne mil teeks kasvõi mitukümmend võtet, peaasi, et lõppkokkuvõttes tulemus oleks korralik. Ma loodan, et sellest saab siiski asja...! Teinekord kardan, et vaimusilmas võib kõik olla ideaalsem kui tegelikkuses olla saaks, aga... praegu tundub, et teostatav:)

No comments: