Tuesday, December 14, 2010

Michael Jackson!

Michael Jackson - "the King has risen" - sobiks ilmselt tsiteerida 50 Cent'i sõnu laulus "Monster".






















Tegelikult ei oska ma seda rohkem kommenteeridagi, pealegi olen neid kümmet laulu kuulanud vaid üks kord; kui välja arvata laul "Monster", mida olen kuulanud umbes 10 korda, "Another Day", mis juba varem internetis leakis, ja "Hold My Hand", mis pole päris minu maitse ning mis kipub natuke liialt äraleierdatuks-mainstreamiks kätte ära minema (ehk u nagu 2001. aasta Invincible'i peal laul "You Rock My World", kusjuures plaadil oli mu arvates kordi paremaid laule kui äsjamainitu; - kasvõi "Threatened" või "2000 Watts", mida ma päris tüüp pop-raadiojaamade lauludena ette ei kujuta... ehkki ma pole kursis kas või mida kusagil mängitud on. Üldiselt arvan, et 100% (st mitte 99%!) õnnestunud MJ viimane albun oli Dangerous 1991 aastast, aga kindlasti ka HIStory (1995) 15 laulu). "Much Too Soon" on ka hea.

Üleüldiselt ma ütleks, et - Michael - väga üllatavalt MJ-albumiväärsed laulud!

MichaelJackson.com aadressil ilutseb tekst:

The album [...] is the first release in nine years of new Michael Jackson material.

Nähtavasti vastab varem meedias avaldatud info tõele, et MJ jõudis vahepeal valmis meisterdada u 100 laulu (kuid ranges mõttes avaldamata on ju laule ka varasemast ajast, sest albumitele pani ta enamasti väga kriitiliselt valitud paremiku); vähemalt algus näib olevat paljutõotav ja jääb üle loota, et laulud jaotati nõnda, et iga plaat siiski sisaldaks midagigi (ma ise küll arvan, et MJ oleks heal juhul oma "kriitlise ja maksimalisti pilguga" neist lauludest vaevalt ühe plaadi kokku pannud - aga ei tea muidugi öelda). Kuid kui järgnevad plaadid on tõesti võrreldavad esimesega, siis... lihtsalt super.


Mõneti jaburalt-kummaline nõnda mõelda, kuid mingis mõttes märkimisväärne juhtum, et King of Pop lisaks oma 45 tegutsemisaastale (alustanult 5-lt ja lõpetanult peaaegu 51'lt) veel lisaks ka 10 aastat n-ö postuumselt 'aktiivselt' tegutseb.
Omamoodi 'müügistrateegia' (hehe, muidugi mitte MJ väljatöötatud), aga mulle isiklikult täitsa sobib: on, mida oodata. Iseasi muidugi mida järgnevatelt plaatidelt leida võib ja kas ka MJ oleks kõike sel viisil plaadistada lasknud...


Algus, nagu juba arvamust avaldasin, on minu arvates vägagi paljutõotav:)

Tõeline muusikaline geenius, if you ask me, ja tõeline Isiksus!

No comments: