Wednesday, August 17, 2011

lennujaamas - päev # 1 & 2

Olen Tallinna lennujaamas (Lennart Meri:)).
Arvuti aku laadija on pagasis, akut u 50% (kusjuures viimati viskas u 30% peal pildi taskusse. ilmselgelt pole 4 aastat akut enam kõige noorem iga).

Muud ei olegi. Magamata. Ja söömata. Muidu rõõmus. Seiklustele avatud ja good to go...:)


Lülitan nüüd arvuti välja enne kui pildi taskusse viskab.
Muide, unustasin Helen Tartes'i cd arvutisse. Hehe. Asi oli selles, et tahtsin paar laulu rippida, kuid kiiruga unustasin plaadi sisse. Nojah.

Okei, järgmiste muljeteni (ma pole kindel millal järgmine kord netti saan).



Edit:
kohalik aeg 09.48 (Eestis 10.48). U 4,5 tunni pärast läheb lennuk Reykjaviki. Praegu Stockholmis.

Paar pilti:



















(ma ei tea miks ülemine pilt valepidi tuli, ehkki arvutis keerasin ümber:/ )

















U 800 meetri kõrgusel ning kraade oli miinus 47. Ilusad vaated, indeed.

Praegu login välja. Cheers.


Edit: 
Nii, olen nüüd Keflavikis. Lennujaamast umbes 5 km kaugusel. Hästi lahe!
Toas on kaheksa voodikohta, kokku viis voodit, millest kolm on kahekorruselised. Küsisin toa võtit, mille kohta retseptsioonineiu vaatas mind veidi imelikult, et "pole sellist asja, uksed on lahti" (sulgudes: daa!).
Tõega, nii lahe koht ja nii lahedad inimesed!

Kõrval on uks "Kitchen" (A4 väljaprinditud lehel), mis viitab köögile. Sealt tagant kostuvad laste ja mõne vanema inimese hääled. Inglise keeles räägivad. Heas mõttes kummaline on kuulda lapsi inglise keeles rääkimas (ilmselt turistid, eksole).
Keegi jookseb kusagil. Lapsed. Aga loomulikult see ei sega kui kellelgi on lõbus:)

Kuulsin just, et duširuumis pidi ainult kuum (loe: suht tuline) vesi olema. Hehe.
Nimelt olen Raidiga ühes toas, kellega ka ühes lennukis sõitsime ning vahepeal ringi hängisime.

Varsti tahaks jalutama minna. Kell on siin hetkel 19.12, Eestis 22.12.

Kliima on enam-vähem. Lennujaamas oli veidi jahe, kuid siiski soe ja ma ütleks, et pigem suvine õhk (mitte külm!). Hiljem läheks tõesti natuke jahedamaks kui tuli ka tuul, aga siiski mitte külm ja T-Särgiga saab täitsa vabalt käia.

Et mul polnud kaasas magamiskotti, siis pidin maksma u 1000 ISK lisaks (ilmselt kolme päeva kohta, linade eest).
Arvutus on järgmine:

Kurss on: 165
Kokku läks kolm ööd maksma: 55 eurot ehk: 55 * 165 = 9075 ISK
Mis teeb eesti rahas: 55 * 15,6466 = 860,6.

Tagasiarvutusena:
9075 ISK / 165 = 55 EUR

Lennujaamast ostsin Sprite zero'd, see maksis u:
250 ISK ehk:
250 / 165 = 1,51 eur =
1,51 * 15,6466 = 23,63 eek.

Näete, elan endiselt krooniajastus. Aga siin on lihtsam nii arvutada ka: võtta ISK-l null tagant ära ja veel miinus mingi väike protsent ja saadki kroonid, nt 250 ISK on u 23 eek. Lennujaamapuhvetist ostetud Sprite'i kohta ju üldse mitte kallis!
Jubehead jogurtit sain, maksis u 200 ISK ehk u 18 eeku.

Kuid nüüd lõpetan. Sisehuul veidi valutab (mingi vill vms), lennu ajal panin sinna valuvaigistit, mis hakkas suus sulama. Toimis. Nüüd annab jälle tunda.

Vaatan mis pilte olen teinud ja ehk saan siia midagi lisada... (wifi leviala on siin hea, kuid piltide üleslaadimiseks vist mitte kuigi kiire). Homme tuleb ilmselt seminarideks valmistumise päev, nii et ma pole kindel kui palju ma järgmistel päevadel siia kirjutan...


Piltidelt võib tunduda, et tühi ja kõle. Kohati on ka. Kuid kokkuvõttes mulle meeldib. See õhustik ja inimesed on siin kuidagi... väga meeldiv ja rahulik.


Ahjaa: mul õnnestus lennujaamas oma prillid maha kukutada ja keegi astus neile peale. Leidsin nad prügikasti pealt. Üks klaas ära ja kruvi kadunud. Noh, klaas on ka varem ära tulnud. Üldiselt usun ja loodan, et kruvi saab kusagil Reykjavikis uue sinna sebida ja voila, vähemalt leidsin nad üles ja ju saab korda!

Just praegu tulid siia kaks sakslast. Neiu ja noormees. Hästi lahedad! Selline "ühiselu" ruulib. Niiii hea on kuulata saksa keelt!


Aga nüüd pildid:
































































(minu lemmik:))

















(ja nii me jalutasime...)




















































(selline lahe tuba!)

















(ja see imehea jogurt!)

Praegu kõik.


Olen praegu Raidiga kahekesi. Üks tüdruk astus just sisse, keegi uus, tema pärit USAst. Lahe!
Mina lähen nüüd välja jalutama ja ümbrust uurima ning püüan aru saada kas siin ehk mõni pood ümbruses on. Isegi kui täna on kinni, siis homseks süüa pole mul midagi...:/


Edit:
Nii, viimane vahemärkus. Järgmised juba ilmselt uude postitusse (millal iganes see uus postitus ka ei tuleks, nüüd tuleb hakata lugema, jne).
On reede ja kell näitab 10.19 (Tallinnas 13.19) ning kohe-varsti otsime poe üles. Pidi umbes pooleteise kilomeetri juures olema.
Muidu on siin lahe "kommuunielu". Eile käisin veel jalutamas. Õhtuks läks päris külmaks, panin kampsuni ja sooja jope, kohati tundus, et isegi kindad oleksid ära kulunud.

AGA - selle juurdekirjutuse mõte: mu arvuti hakkas jupsima. Alles nädal aega tagasi sai üks kaabel ära vahetatud ja nüüd juba teisel Islandi-päeval ekraan vahepeal vilkus. Nojah.

Nii et kui ta mul peaks üles ütlema, siis uusi postitusi pole vist väga loota. Samuti pole kindel kuivõrd mul lähiajal üldse võimalust siia kirjutada on, sest kiireks läheb. Nii et kui ma ei kirjuta, siis... noh, u 2 nädala pärast peaks asi rahulikumaks minema. Nii 3-4 septembri paiku kolin omadega Reykjaviki.
Ja kui ütleb üles, siis tundub olevat kõige mõttekam arvuti saata Tallinnasse, seal ära parandada (MLi esinduses) ja siis tagasi. Kuigi, jah, eriti lähemal kahel nädalal läheb mul seda tarvis nii et loodetavasti peab ikka vastu...!


Edit:
Jälle kirjutan. Arvuti praegu funkab. Veel. Käisin poes, jalutamas, jne... paar pilti sellest:
























Kusjuures see aed tundus olevat kivist!:
















Ja siuke rannaäärne ala:
















Hommikul u 10ne paiku oli päris jahe (ja tuuline). Kuid 12st paiku läks taas täitsa soojaks ja ilm ilusamaks.
Ainus ja põhiline asi mis häirib (lisaks arvutiviperustele ja prillide-juhtumile) on too sisehuul, isegi jogurtit/banaani ei saa normaalselt süüa. Nüüd küll on vist hakanud järele andma, niisama olles on parem, aga... ikkagi tahaks ju vahepeal midagi näksida ja nii. Nuhh, eks näis...

Ahjaa, ja see oli armas kuidas retseptsioonineiu paberimajandus asus kaustikus, pastaka ja hariliku pliiatsi ning kustutuskummiga opereerides. Ehkki seljataga oli tal ka arvuti. Üldise selline armsalt kodune õhustik.

Praegu side lõpp. Peaks nüüd hakkama neid tekste edasi lugema (neid on palju, aga nad ei tundu vist esialgu väga keerulised). Ka üks jalutuskäik täna veel plaanis (paari-kolme tunni pärast/jooksul). Õhtul ka ehk.
Nii ehk naa pean arvestama, et jõuan tänase-homsega need tekstid vähemalt üldjoontes läbi vaadata, heal juhul korralikult üle lugeda. Nad on huvitavad ja üldiselt on see tore... eriti kui ümbruskond tundub olevat samuti läbi kammitud, et ei kipu välja avastusretkedele minema.

Järgmise postituse postitan ilmselt uue teemana.

No comments: