Thursday, March 1, 2012

muutustest...

Esiteks: jei, ma sain tööle! Homme on esimene pikem päev ja eks näis kuidas kujuneb. See tundub hästi chill ja tore! Lisaks annab nii raha kui vabadust ning parajal määral peaks jätkuma ka aega, et viimaste esseede ja lõputööga tegeleda... jaa! Isegi suisa rõõmuga lähen sinna, sest... see tundub tore!

Teiseks: 29ndal veebruaril ehk eile oli EHI Teaduspäev. Mu EHI, mu EHI, ma armastan EHIt ja kogu seda seltskonda!
Mõned pildid (tegin ka ettekande):
























































Põhiosas rääkisin õppimisvaimustusest, filosoofiast, loodus- ja täppisteadustest - st siuke teema, sest mingit konkreetset uurimisteemat vms mul hetkel käsil pole (working on it, though!).
Ahjaa, pildil on rahvast võrdlemisi vähe, hiljem oli hulga rohkem. Algas see ju kell 10 ning minu ettekanne oli pärast avasõnu 10.15-10.45, normaalsed inimesed alles magavad sel ajal:D

Aga hästi tore oli! Mõtlesin, et ehk võiks seoses "tagasi kooli" programmiga sarnast juttu ka mõnes gümnaasiumis rääkida. Eks näis.

Siinsete piltide autor on Anete:)

No comments: