Monday, January 3, 2011

aastavahetus 2010-2011

Seda ei ole tegelikult lihtne sõnadesse panna. Eelmist aastat, aastavahetust, ja "tuleviku-ootusi", ma mõtlen. Aga iseenda jaoks paari sõnaga, ehkki üht-teist olulist võib muidugi meelest minna...

LÜHIDALT:
2010 - BA lõpp; MA algus. al septembrist vähe kirjutanud, see-eest võrdlemisi tihe kooliaeg. vähe leidnud aega 'rahulikult lugemiseks'. suvekool Helsinkis. prantsuse keel. endiselt/taaskord seltskonnatants. ja last but certainly not least: sel aastal leidsin endale toreda-toreda sõbra - Sirru!!!
nii, esialgupunkt.

2010-2011
Hiiumaal. S-i nõusolekul see video, mis ehk säästab mind täpsematest kirjeldustest, et tore oli:



2011
ma pole suurem asi lubaja ega planeerija, sest ma ei usu, et midagi saaks (väga pikalt) ette planeerida, veel vähem lubada. kõik peaks tulema ennekõike 'loomulikult'. kõik peab olema avatud muutustele. aga: vähem aineid, rohkem iseseisvat tööd (in my case: lugemist-kirjutamist), vastasel juhul olen jännis nagu praegu: isegi mag-töö teemas ei ole ma üldse-mitte-väga-kindel.
u 20. aug - 02. sept ja 05. sept - max u 3.dets summer school ja Exchange term in Reykjavik, mis tegelikult võib täitsa tore olla. enne seda saan ehk EHIs pr keele A2 enam-vähem kätte, et seda siis Islandil Maiaga harjutada ja praktiseerida. mis kooli puutub, siis kõige olulisem peaks saama 2011. aastaga tehtud (ja pool sellest sai 2010 juba tehtud), et 2012ndasse jääb loodetavasti ainult lõputöö... ja palju muid momente, kuid see (kooli-asi) näib mulle üldiselt praegu üks olulisemaid ja sisaldab endas palju olulist, head ja eeldusi edaspidiseks...:)

praegu kõik.

No comments: