Tuesday, June 28, 2011

niisama.

Esiteks. Pilte.
Olin seekord päris jupp aega Hiiumaal ning seal sai meie tagasihoidlikust tulukesest mõningaid pilte tehtud; ja neile ka vastavad nimed pandud (esimese nimi papsilt:)):

#1














face/off.


#2




















printsess.


#3










hobu(ne).


Ja veel mõned siit-sealt:
























































Viimase ristiksin nimega "supertuvi". Suht suvakad pildid, aga mõtlesin, et jagan. Tegelikult oleks ehk jagatavaid pilte veelgi - vahepeal neid ikka koguneb, need mida olen pidanud vajalikuks kõrvale panna - kuid mitte ei viitsi nendes kaustades praegu sobrama hakata.

Hiiumaal õnnestus isegi raamatuid lugeda, see on tore. Muidu on hästi. Ilmad lähevad taas soojemaks. Täna jõudsin Tallinnasse; mulle ikka meeldib siin! Ja soovist 'tsivilisatsioonis' ikka veidi ringi liikuda ja mitte kohe nelja seina vahele sattuda sain õhtul Liisiga kokku, jalutasime kuni poole kaheni öösel... saatsin ta koju, kella kahe paiku öösel jõudsin ka ise koju. Hästi mõnus oli!

Eelmises postituses rääkisin, et tunnen puudust liikumisest. Noh, olen katsunud siin taaskord hakata väikestviisi trenni tegema. Puht huvist ja soovist end natukenegi liigutada. Igaljuhul jubemõnus on! Seni olen kolm päeva "vastu pidanud" (otseselt vastu pole siin midagi pidada, sest nagu öeldud: mõnus. ja pealegi vaid kümmekond minutit päevas, seega mitte palju). Praegu suht aega ka jätkub, seega mõnus vaheldus. Eks näis.
Igaljuhul tore on.


Seekord niisiis selline väga blablabla jutt, aga mis teha (mis sa ikka siukse ilmaga tahad saada, eksole).
Praegu kõik.
Olge mõnusad!

No comments: