Sunday, July 24, 2011

pilte.

Vahelduseks mõningaid (ilmselt küllalt levinud) pilte, mida arvutist olen leidnud ja/või mida mulle on saadetud:












































































































































































































































("no more fairy tales for me")






































Ja midagi armsat:































































Ja midagi sõna otseses mõttes 'žižeklikku':






























(Slavoj Žižek)


















(mina (ja mitte, et ma end Žižekiga võrdleks! ma lihtsalt pidin selle pildi panema:)))


Nii, praeguseks kõik. Natuke 'mitteminulik' postitus.

Muide, soovige mulle/meile tulevaks nädalaks edu (ja vähe vihmaseid päevi!), sest esmaspäevast saab Tartust alguse hääletusvõistlus "Kas tunned maad XI". Kui kõik hästi läheb, siis olen tagasi (interneti)levipiirkonnas alates reedest...:)

Lõpetuseks mainin Emile Waldteufeli valssi Amour et Printemps, mis hakkas jubedalt meeldima kui Sirruga Extension du domaine de la lutte'i (1999) vaatasime.
Muide, Sirru, ka siin sulle suured tänud nonde niii mõnusate maal veedetud päevade eest, see oli parim!:)

Lisaks mainiks filmi Lucia y el sexo (Sex and Lucia), mis on kahtlemata väärt vaatamist!

...ja nüüd tarvis veel mõned asjad kokku panna ning seejärel saab veel heal juhul paar tunnikest magada. Rong väljub vara-vara.


Nii väikses kirjas mainin lõppu ka selle, et vahepeal olen valikuliselt kokku kogunud mõningaid aastate jooksul kirjutatud kirjutisi. Enda arvates loetavamad panin praegu siia. Ehkki, mida lõpupoole, seda juramad ja suvalisemad. Viimasel ajal kuidagi ei ole edenenud see kirjutamine...:/

Edit:
* Raamatublogisse sai üle pika aja vahepeal veel üks sissekanne tehtud. Mitte teab-mis põhjalik, kuid midagi siiski. Pigem tahtsin sinna raamatust mõned tsitaadid jäädvustada, millele lisaks tuli ka paar üldistavat sõna raamatu enda kohta.
* Kirjutiste asemel eelmise 69-lulla faili asendasin 70-se vastu: üks tuli juurde ning viiele panin kuupäeva järele tärnid (*), mis viitab järjekordsele n-ö väljapraakimisele. Niisiis kirjas 70, miinus viis.

No comments: