Friday, June 26, 2009

MJ!

Kirjutasin meelega vaid nimetähed, sest olen kindel, et igaüks saab aru, mida need tähendavad; ja usun, et isegi siis kui oleksin need kirjutanud mõned päevad, või aastad, või oleks keegi teine need nimetähed kirjutanud aastakümned tagasi!
Ma ei taha kõlada liialt 'patriootiliselt', aga kahtlemata oli ta minu jaoks suur kuju ja jääb seda alatiseks!

Asja juurde: tegelikult plaanisin juba paar kuud tagasi Temast kirjutada, olles sealjuures rõõmus, et ta on endiselt elavate juures, kuid... kahjuks pean seda nüüd tegema hoopis teise pilguga. Tema videosid vaatan teise pilguga ja laulud kõlavad teisiti, hetkel kahjuks pigem kurvamaitseliselt, samas endiselt suure-suure imetlustundega!

Mingil hetkel, loodetavasti lähemal ajal, kirjutan siia need mõtted, mis mul Temast ka varem olid ja siinkohal olgu teada, et need on üksnes positiivsed. Ta on minu jaoks alati suur iidol olnud ja jääb seda alatiseks...!
ja seda ma tahaksingi lähemal ajal siin kirjeldada, mis on minu jaoks tema fenomen!

Nii et: kirjutamiseni. Ilmselt teen seda päeva-paari jooksul.

Kuid veel: siin on minu arvates üks väga hea artikkel, ehkki jah, kurb artikkel; kusjuures seal lõpus on üks vahva video, mis on hiljuti lavastatud 1500 vangi poolt Michael Jacksoni austuseks:



A true pop icon - minu jaoks ja kindlasti paljude-paljude jaoks ta seda kahtlemata on!
Best selling artist of all time!

No comments: