Wednesday, May 5, 2010

midagi diipi!

Nii, nagu pealkirigi viitab, siis küsiks: kas saab olla üldse midagi diibimat kui pelmeen öös?!?
Minu arvates ei saa. Öös on asju. Teinekord ka mõni pelmeen. Üks on siin (nb: pildil klõpsides on võimalus teda ka suuremalt näha!):

Hetkel muud väga lisada polegi kui see, et lõputööst veidi kopp ees, ehkki idee kohaselt peaksin selle nüüd homseks hommikuks valmis saama (oeh!); "aega on selle kiire asjaga", või kuidas mu jungiaanlik anima Scarlett O'Hara (filmist Gone With the Wind; Vivien Leigh) selle kohta ütleski, et "ma mõtlen sellele homme"? Veel parem sõnastus oleks: "aga alati on ju veel ka ülehomne!"
Ehkki praegu mul seda homset-ülehomset väga ei ole.
Nagu näete ajan ma natuke segast. Aga võib-olla ei aja ka, tegelikult on see postitus siin ju äärmiselt mõistlik, kas pole!?


Teisipäeval sain Annekatriniga kokku (mu endine eesti keele õpetaja, praegu töötab tlü-s õppejõuna, soome keele dotsent vms), luges mu luuletusi ja ütles, et talle meeldisid. Soovitas nendega n-ö midagi ette võtta. Seda oli tätisa tore kuulda kui aus olla. Ehk tõesti tasuks sellele mõelda... näiteks "homme" või "ülehomme", või tõenäoliselt veelgi hiljem, vähemalt siis kui kooliga ühele poole olen saanud.

Muud mõistlikku polegi rääkida. Arvan, et pelmeenist peaks iseenesest piisama küll. Pilt muide tehtud eile öösel, seega teisipäeva öösel vastu kolmapäeva.

Kui saaksin midagi soovida (eeldus: muretult aega), siis praegu vaataksin hea meelega filmi Gone With the Wind suurelt ekraanilt uuesti otsast lõpuni ära! Mul tegelikult selle DVD täitsa olemas:)


Üle pika aja (taas)avastasin veidi Julio Iglesiast ja siia lõppu üks laul-video:


Aga linkidena ka:
If you go away - Ne me quitte pas
Je n'ai pas changé
ja Esta Cobardia.

(Julio küll päris pelmeeni-mõõtu välja ei anna, olen sellest täiesti teadlik, aga... käib kah)

1 comment:

Silver said...

Oi, aitäh!
Me pelmeeniga täname Sind!:)