Friday, May 7, 2010

oijummel!

Paremat pealkirja ei osanud panna. Igaljuhul, siin ta nüüd on koos minuga:

Ja oleme siin ehi aatriumis (eba-ehilikult pidulik, sest siin hakkab midagi toimuma, aga... lihtsalt. ehi, minu ehi):
Tegelikult panen postituse lõppu ühe pildi veel: see on koht, kus tublid-tublid üliõpilased enamasti istuvad, loevad, mässavad arvutite taga jne... koht, kus ma ka ise niiii tihti olen aega parajaks teinud või niisama tsillinud. Ja kus muuseas eile kohtusin neiu M-iga:)
Ühesõnaga: see on koht, kus on minu meelest n-ö ehi vaim kõige puhtamal juhul. Praegu see tühi ja ei paista välja, aga ehk teen millalgi hiljem veel pilti, mil paistab välja.


Ja praegu tuli mul veelgi suurem stress: veel rida asju teha ja kui need on tegemata, siis... siis on jama, seega pean veel 1-2 nädalat eriti tubli olema, et tunneksin, et olen õigustatud seda allkirjaga asja üldse käes hoidma, millega nüüd ühele poole sain.

Oh, lihtsalt oluline asi minu jaoks, ju mõistate. Aga veel on asju teha jäänud, nii et lõpust on asi kaugel... see oli lihtsalt see kõige mahukam. Seetõttu istun nüüd siin ja klõpsisin neid pilte teha. Mälestuseks.


Igaljuhul pean kohe lippama, DA-sse tantsima. Jee. Ehkki... et olen peaaegu öö-otsa magamata ja juhe koos sellest kiirustamisest ja mööda linna köitmiskoha otsimisest (mis lõppes seminarisse u 20-30 minutit hilinemisega), siis hea meelega läheks koju puhkama, või kasvõi alustaks teiste asjadega, mis veel teha tuleb... aga eks saan lainele, ja kui sellele mõtlen, siis juba olen sellel lainel, et minna taas DA kava harjutama...; tegelikult arvan, et olen selle reedese päeva täiesti ära teeninud. Veel eile õhtul-täna öösel ei uskunud ma, et tänaseks sellega siiski ühele poole saan. Huh. Oijummel küll! - nagu pealkiri ütleb!

Okei, arvuti aku saab tühjaks...

No comments: