Sunday, May 2, 2010

tänasest.

Tänase kohta lihtsalt nii palju, et käisime Liisiga korvpalli mängimas! Jubevahva oli!
Viimati saigi mängitud eelmisel suvel, nii et jupp aega möödas ja nüüd sain aru, et olen sellest puudust tundnud.
Mängisime "viite miinust", aga põhiliselt "10"-t (vms).

Oeh, tahtsin veel väljendada tunnet, et mu blogi sissekanded on viimasel ajal vist suht mõttetud. Kohati lihtsalt sellised "et olen harjunud midagi kirjutama". Mnjah. Aga las ta siis olla. Endale on tore aeg-ajalt mõtteid siia üles riputada.

Tegelikult ka tänane korvapllielamus polnud ka päris niisama mainitud, nimelt saatis seda mõneti eriskummaline juhtum (aga võib-olla ka pigem tavapärane):
ma kaotasin absoluutselt kõik mängud!

Aga mängida oli ikkagi tore; mõtlesime, et läheks varsti jälle, loodetavasti on siis soojem ja vähem-tuulisem:)


Siia üks laul ka, mis mulle meenus ja mis mulle täitsa meeldib, eriti küll stuudioversioon, kuid seda ma youtube'ist paraku ei leidnud:

ainult ma ütleks, et need naerukohad seal videos on üsna kohatud, sest tegelikult on tegu küllalt traagilise lauluga, kindlasti mitte huumoriga. aga nojah, kuidas kellelegi.

No comments: