Monday, May 3, 2010

Suvi!

Istun ülikooli aatriumis ja siin tulevad raadiost niiii nunnud laulud: "ära karda mind, ka mina olen arglik", "head lapsed kasvavad vitsata", ja just viimasena "päikeseratas".Olav Ehala plaat vist peal vms:)

Eile, keset koolitöid, andis Pille msnis lingi Jaak Joala "Suvele"... mille tulemusena tirisin endale muide 25 Jaak Joala laulu, mida ma enamuses varem kuulnud polnud (emme, midagi sulle!:)). Ka kooli tulles mängisid nad mul pleieris.
:)

Ja nüüd loen siin oma lõputööd üle. Peaksin (õigemini: suht pean!) selle täna õhtul/öösel ära lõpetama, ehkki sai justkui lubatud juba varem "nädala alguses/ nädala alguseks" (defineerige mulle "nädala algus, eksole, hehe).

Lihtsalt sellised mõtted seekord. Sest aatriumis neid laule kuulata oli nii mõnus. Ja nüüd hakkavad siin vist seltskonnatantsu tunnid, milles ka eelmine kord osa võtsin:) Vähemalt treenerid on kohal. Tahaks tantsida. Jälle tuli igatsus seltskonnatantsu järele. Kuidagi suvisem kui hip-hop.

Päikest!
(püüan oma esimese poole tööst enne läbi lugeda kui arvutil aku tühjaks saab; hetkel 17% remaining)

No comments: