Monday, October 31, 2011

Maarja-Liis Ilus - Laps on sündinud

Kuidagi tulevad need "lapseteemad" siia viimasel ajal, aga puhtjuhuslikult leidsin lõpuks ometi üles aastaid otsitud laulu (ilmselgelt pole see ehe laivesitus, aga kui stuudiovariant, siis minu arvates ehk isegi seda parem):

Miski, mille üle võib täitsa rõõmu tunda:)

Täna käisime kesköö paiku veel korraks jalutamas, oo, millised ilusad virmalised!

Nüüd aga jändan oma esseega... Ja et "Excuses like "The dog ate my exam paper" will not be entertained; be sure to back up your work as you go, in case of electro-disaster," siis tuleb asja tõsiselt võtta. Kell saab 2 öösel ja kolmest esseest hakkan varsti lõpetama teist. Max 8st lk-st u 6 on kirjas. Loodetavasti jõuan ka kolmanda teema kohta ikka midagi kirjutada... homme kell 15.00 on tähtaeg. Muhe!

3 comments:

Lihtsalt Kirjutaja said...

Väga ilus on see lugu ka Birgit Õigemeele esituses: http://www.youtube.com/watch?v=9ANo8IXUcKw

Silver said...

Tänan, Liana!
Ehkki Birgiti versioon pole just päris minu maitse, siiski ilus, kuid Maarja variant istub mulle endale rohkem:)

Mis üldse näiteks kristlikesse lauludesse puutub, siis üks lemmikuid on ka see:
http://www.youtube.com/watch?v=WaZMK7e3Euk

See "kristlikkus" on siin minu jaoks juhuslik, sest mõlemal juhul tabasin end alles hiljem mõtlemast, et tegu kristliku sõnumiga. Nii ehk naa ilus laul ja ilusad laulud ju!:)

Silver said...

hmm... mitte, et ma kristlane oleks. Ja mitte, et mul oleks midagi nende vastu kes juhtumisi on, eks!