Sunday, October 16, 2011

päev # 60 - Lõuna-Island

Nii, käisime täna Lõuna-Islandil. Et mul pole kaarti käepärast, siis mul pole isegi aimu kus me käisime! Aga katsun piltide-google.mapsi järgi teekonda... rekonstrueerida.
Katsun siia ka pilte panna.

AGA: tänane tripp oli parim mis siiani on olnud!!!
Hommikul kell 6.30 väljusime, u 18.00 olime oma tiiruga ühte kõige kaugemasse sihtpunkti jõudnud, u 18.30 hakkasime tagasi tulema ning tiba enne 23.00 jõudsime tagasi (4,5 tundi tagasisõitu). Kokku sõitsime maha u 900 km. Jeepiga, kolmekesti, pluss juht. See oli lihtsalt liiiiga super!

Varsti ka pilte kui suudan-otsustan-viitsin üht-teist välja valida...:)

***
Olen suht väsinud, reisiärevusest sain öösel vaid paar tundi magada, seega ei jaksa siia praegu pilte panna. Õnnestunuid suure Õ-tähega näib olevat küllalt vähe, aga selliseid ülevaatlikuid see-eest küllaga.
IGALJUHUL, minu suht Islandi-sündmus millest ma siiani vaimustuses olen ja millesse ma armusin esimesest silmapilgust, see on meri... just selline meri:

Oleksin tahtnud sinna jääääädagi!
Selle fantastilise koha nimeks Reynishverfi!

Ühtlasi meenus Egeuse meri Kreekas -tõenäoliselt siiani minu ühed parimad reisikogemused! Miskipärast mõlemad seotud merega. :)

***
Nii, aga kiiruga mõned pildid (silm vajub juba kinni:/). Selline koht nimega Jökulsàrlón, pildil mina:















Ikka see sama koht (ja ühtlasi minu jaoks esimene (käega katsutud) lumiiii!):






























...ja ikka see sama koht. Seekord pildil nemad, minu toredad reisikaaslased:















Ja jälle mina, asukohaks Svinafellsjökull:













Jne, lisaks käisime veel mitmes-mitmes kohas, aga need pildid jäid esmapilgul ja üleüldisel läbiklõpsimisel silma. On ju muinasjutuliselt ilus!:)
Nüüd küll unedemaale!

1 comment:

LiizaKazz said...

ikka veel igatsen :D :D :D