Thursday, October 6, 2011

päev # 50 - the tree of life

Ma neiu S-i blogi ei saa mingil põhjusel kommenteerida, siis panen selle lingi siia. Nimelt seoses emotsioonidega, siuke tegelane nagu Paul Ekman ja tema raamat "Emotions revealed"; afektiseminariga seoses lugesin sealt üht-teist (ja terve raamat peaks mul pdf kujul ka olemas olema):


Kas just teab-mis lummav avastus ja uuring, aga minu arvates siiski võrdlemisi huvitav. Tolles afekti-seminaris sai üldse iiigasuguseid huvitavaid asju lugeda...
Üks kaudselt ühenduv teema on "kultuuritrauma", mille kohta tahtsin kunagi teha eraldi postituse ja ülevaate Saw-filmide n-ö kultuurilisest taustast, aga... sinna ta jäi. Ehk kunagi.

TEISEKS: film The Tree of Life!
Siin on üks tutvustav video. Minu arvates küllalt geniaalne film, vähemalt see kuidas see tehtud on...! Lõpp oli minu jaoks isiklikult veidi imal... aga kristlikust vaatepunktist - kujutan ette, et - küllalt võimas; või vähemalt mõjuv.

Täna on juba neljapäeva õhtu. Kolm päeva essee tähtaja lõpuni... kiireks läheb, aga... loen ja tekib mõtteid ja ju ma midagi kirja saan. Õnneks näib Daniel Dennett olevat selle teemaga seotud ja tema raamatut "Consciousness explained" naudin päris isuga.
Jah, paljunõudev pealkiri raamatul, ma tean.

Lõpetuseks: Dan Dennett - Cute, sexy, sweet, funny. St üks esimesi videosid mis ted.com'is ette lõi; aga mu meelest täitsa vaadatav ja siiagi lingitav. Ja On dangerous memes (viimane muide, nagu ma aru sain, Dawkinsi loodud mõiste)... videol isegi eestikeelne tõlge.
Ja siin Richard Dawkins. Ise olen küll rohkem ja ennekõike vaimustuses kui Dawkins ei räägi ateismist, sest selles jutus pole minu jaoks midagi uut...; mulle meeldib kui ta räägib bioloogiast, näitab kuivõrd huvitav ja mitmekülgne on meie elu siin planeedil... aga ka too on mu meelest hää miniloeng ja väärt vaatamist:)

PS. sattusin üht teist videot vaatama hr Dawkinsist ja... ma ei saa jätta mainimata üht kommentaari, mis oli kohe video all: "Holy shit, Richard Dawkins has more brain power than everyone in that room combined, and that's not even hyperbole."

Tõesti, palju on selliseid diskussioone kus suur osa pole absoluutselt harjunud (enese)kriitiliselt mõtlema ja arutlema... oeh, ja sellises jaburas olukorras vaielda mingil tõsisemal teemal... oeh! Aga ma hindan, et ta annab endast parima.

No comments: