Wednesday, November 25, 2009

natuke luuleridu.

uuesti...

sulge mu eest silmad
sest ma ise ei jõua
ei,
mitte surmaks
vaid hetkeks.

ja ärata mind taas
kui olen kõhutäie maganud
unustanud
ja uuesti loonud.


sulge mu eest silmad
sest ma ise ei jõua
ei,
[...]

ja ärata mind taas
jah, just nüüd on õige aeg!

unustatu
on uuesti loodud.


25.11.2009



***

ükskord
ütlesid midagi vahepealset
ja seal vahel
seal
seal oli midagi sealset
vahepealset
seal
mis jäi mullegi kõlama

sõnama
sa ütlesid midagi siis
ja tol korral
siin...
seal oli midagi sealset
vahepealset
sinus
mis jäi mullegi kõlama.



24.11.2009 (poolik)



***

see vaikushetk
kestab üks hetk kauem

alati
kui palud.

hoiad kinni
ja palvetad


iseeneses.


16.11.2009


[muuseas mul on tõsimeeli tunne, et... ei lähe see kirjutamine enam eriti! kuidagi... korduvad kõik mõtted/sõnad ja need, mida võiks "luuletusteks" pidada. aga... ehk on asi pühendumises, sest nii harva kui viimasel ajal on õnnestunud midagi kirja panna, on kõik sellised "lambikad"]

No comments: