Thursday, March 18, 2010

tantsimisest...

Jah, jälle tantsimisest. Täna oli seltskonnatantsu viimane tund, ja ehkki kui ma arvasin, et MJ StyleClass on rohkem minu jaoks, siis ometi on väga kahju, et see nüüd läbi sai. Väga-väga kahju!
Jah, ka seltskonnatants on midagi, mida ma naudin ja ilma milleta ma samuti ei tahaks olla. Nt rumba tuli seekord täitsa hästi välja, ja see on niiiii supertunne nõnda tantsida!
Aga ka valssi ja enamus muid tantse. Cha-cha-cha, quickstep! Ohh...
Ja ka Veronika oli supertantsupartner. Aitäh Sulle!

Mõtlesime, et vaatame, ehk leiame septembris midagi, ja kes teab mis olukord siis on. Suvel pidi olema mingitlaadi tantsulaager. Kõlas huvitavalt!


Niisiis on see siin väikene eneseväljendus; ja ühtlasi arusaam, et olen tõesti enda jaoks tantsimise avastanud ja seltskonnatants pole üldse halvem kui nt hip-hop vms, nad on lihtsalt erinevad, kuid erineval viisil nauditavad. Minu jaoks suisa tasakaalustavad teineteist. Kui üks on väljaelamine, trenn, nauding, kus olla hetkes, teine on... midagi sarnast, kuid teist moodi. See on midagi, mida saab tantsupartneriga koos jagada ja õppida ja tunnetada. Nojah. Tegelikult võiksin ma sellest kirjutada lõputult, kuid sõnu pole.

Kui kunagi mõtlesin, siis kui esimene tantsukursus E-ga lõppes, et "jee, ma oskan tantsida, vähemalt algtasemel", siis nüüd... raske on ilma tantsimiseta! Õnneks on veel MJ StyleClass, ja see on super, kuid... kui see ka ära peaks lõppema?
Okei, siis on loodetavasti-ilmselt kooli lõpetamine. Aga ühel või teisel viisil tahan varem või hiljem ikka ja jälle tantsuga tegeleda!
Ja see on vaimustus, mida mul on raske sõnadega edasi anda... üks asi on need tähed siin blogis, teine asi on ise kohapeal olla ja muusikas liikuda ja samme õppida. Tänane rumba on meeldejääv! Nii et: järgmise korrani!
(hmm... kui järgmisel aastal loodetavasti magistrantuuris olen, siis koolis on ka mingid tantsutunnid, mis seekord jäid ajapuuduse- ja mitte-klappimise tõttu valimata, ehk siis järgmisel aastal!:))

Homme aga: uued treeningud hr Jene Walkeri käeall!:)

Enne seda: homseks õppida ja lõputööga tegeleda! Oeh... aga peab jätkama/pihta hakkama.

No comments: