Saturday, September 3, 2011

päev # 17

Nii, pikka juttu seekord ei tule. Võiks, aga kell näitab siin 22.30 ning hakkan juba uniseks jääma, et midagi pikemalt kirjutada...
Ühesõnaga olen nüüd omadega Reykjavikis. Pilte eilsest:


































































Mõmmik!
















***
Ja siis õhtu, mis lõppes jubeda pohmakaga ja mille puhul ma kinnitan, et ma ei taha enam niipea alkoholi näha!















(see väike tükk seal keskel (milles küljes on lipp) oli muide hai liha)

















Kasper ja Maia:
















***
Ja nüüd rida tänaseid pilte. Esimene: special offer: voodi!?


































Siukses kohas ma nüüd elangi:
















Ja Reykjavik. Mitte küll kesklinn, aga Flókagata kandis. Taustal näha kuidas mäed-pilved ühte sulavad.
(minu aadress muide: Flókagata 5, room 18; 105 Reykjavik, Iceland)
















Ma küll panen pildi-programmiga veidi värvi-eredust juurde (üksjagu võtab kaamera seda pilti tehes ka maha, eksole); igaljuhul ma ütleks, et suht nii eredad vaated ongi nagu piltidel. Taevas on sõna otseses mõttes sinisem kui nt Eestis:


















































Kurvadautod (sadcars):
















Kusjuures reklaami-värgendusi on tänaval võrdlemisi vähe näha. Ilmselt seetõttu, et väike linn ja kõik niikuinii teavad kus miski asub. EHKKI sellegipoolest kummaline, sest Reykjavikist pidavat aasta jooksul läbi käima rohkem turiste kui siin (Reykjavikis) inimesi elab. Aga et valikut pole palju, ju siis turistid on sunnitud need põhikohad ise üles otsima. Ja mulle on muidugi see puhkus silmale kui tänavatel pole reklaame, ehkki isegi toidupoe leidmisega ilma eelneva info abita on ikka tükk tegemist!

















Enamus pilte suht suvalised (vahelduseks niisama klõpsimine), see mu meelest üks õnnestunumaid:
















"Tõsine pilv":
















Nagu ameerika filmist pärit ja täiesti stiilipuhas (koer on puudu):















Ja üks pilt ka mere äärest:
















Aga rohkem ei viitsinud täna ringi jalutada. Homme vaba päev ja siis ehk. Üldse omaette töö on neid pilte väiksemaks teha, jne. Tänane oli selline esmase ülevaate jäädvustamise päev. Homme tahaks Islandi Ülikooli ka ära vaadata, mis ei asu üldse kaugel!

Praegu kõik.
Ahjaa: male hakkas meeldima!
Ja Bonnie "Prince" Billy muusika (taasavastus).

No comments: