Saturday, September 10, 2011

päev # 24

See postitus on tehtud lihtsalt seepärast, et mul on kopp ees lugemisest. Mitte, et ma nüüd üüratult palju lugenud oleksin, kuid suvekooli ajal sisse sattunud aukude tõttu oli siin ikka üksjagu peamurdmist. Ja on ka homme.
Esmaspäeval eksam. Õnneks suht mõistlikud küsimused siiski, kuid palju on veel ette valmistada ja ilmselt jääb aega puudugi... (jaa, viimase-minuti-mina, eksole)
See on üks neist eksamitest mille puhul on tunne, et 'tahaks kaelast ära saada'.

Üks pilt varasemast:















Niisiis luiged ja kõiksugu mõõdus pardid. Päeval, mil sai Chomskyt kuulamas käidud. Nii ja naa, kestis ainult u 40 minutit ja küsimuste-vastuste vooru ei tulnudki. Ma ei oskagi seda tagantjärele rohkem kommenteerida, iseenesest oli tore ka oma silmaga see tegelane ära näha (nt Foucault suhtes - kui ta veel elus oleks - oleksin ma ilmselt vägagi sillas olnud).

Täna käisime flea-marketis ehk kirbuturul, mis on ainult nädalavahetuseti lahti:

















Jällegi täiesti suvakad pildid. Nii et mitte midagi asjalikku.


Ainus asi mis on ehk märkimist väärt on uudis, et üks seltskond läks täna Esja mägedele... niisiis mäestik, mis asub u 10 km kaugusel Reykjavikist ja nagu ma aru sain, siis see sama mida on siit üle veesopi sisuliselt ka kenasti näha...
oleks täna aega olnud, oleks kaasa läinud! Kuid rääkisime paari kaaslasega - kellega kirbuturul käisime - , et hiljemalt reedel võtame selle treti ette!
Jaa, kuidas ma seda aega ootan (kui siis ilm vähegi talutav on). Kusjuures täna oli täitsa ilus, päike paistis ja täitsa soe!

Praegu lõpetan. Vabandan suht sisutu-blablabla-jutu ja üsna suvakate piltide pärast... lihtsalt pidin vaheldust saama! (teised variandid oleks olnud a) jalutama minna, b) süüa teha. ehk võtan seda veel ette. ehk, kui viitsin... aga hästi ei viitsi).
Kogu lugemishoos ja vahepeal Eestis tehtud pilte vaadates hakkasin isegi kergelt puudust tundma ja tegelikult rõõmuga mõtlema, et tore on siin olla, kuid tore on ühel hetkel ka tagasi minna... eee... tulla:)
(noh, siis kui 'päevaloendur' saab u 120 peale)


Edit:
nii, kell näitab 00.32 ja juba 11. september 2011 (mnjah, "naljakas" kuupäev).
Igaljuhul... käisingi jalutamas ja nägin (vist esimest korda elus) virmalisi! Ehk northern lights, nagu nad siin ütlevad. See oli lihtsalt super!
Tegin ka mõned pildid; häid pilte ei saanud, aga midagigi:






























Viimane selline tumedam pilt, aga mulle suht meeldib:


































Ja päris huvitav tekst politsei maja seinal:
















Nii, nüüd unedemaale ja homme tarvis taas tubli-tubli olla...!

No comments: