Friday, September 16, 2011

päev # 30

Nii, ma pole siia enam "ammu" postitanud. Põhjuseid on mitmeid. Kooliasjadega on tegemist olnud; netiühendus hakkas siin jupsima, nüüd on vist taastumas, aga võimalik, et seetõttu, et üleval käib mingi reedene-läbu, mistõttu leidub väheseid, kes netti kasutavad...

...üks neist, nagu näha, olen mina. Ei viitsi minna. Ja õnneks sellest "east" olen väljas kus lihtsalt sotsialiseerumise pärast ja viisakusest kusagile seltskonda sumbun (aastaid tagasi tuli seda veel ette). Nagu on kuulda, siis vist suht joomine. Võib-olla hiljem korraks piilun ukse vahelt sisse ja ütlen 'tere' vms... [puht huvipärast, et kuidas saab nii võrdlemisi valjult pidu pidada!?]


Muuhulgas olen taas-avastamas natuke elektroonilisemat muusikat. Nt see laul ja siis see. Nimed ka, iseenda jaoks, et hiljem üles leiaks kui videod ühel hetkel nt maha võetakse vms.
Esimene: Aruna feat. Mark Eteson - Let Go (Radio Edit);
ja teine: Alexunderbase - Privacy [Official Video].

Varasemast on üks lemmikuid (call me 'mainstream', if you will) Basshunter. Ja eks neid teisigi. Vahel kuidagi istub siuke värk... ainult pole sellesse eriti süvenenud ja usun, et on võrdlemisi paremaid asju neist mille lingid just panin.

AGA üha enam satun vaimustusse fotograafiast. Nt üks galerii, mis täitsa lummas!
Eriti nt see ja see pilt. Ja see!
Õigupoolest pole seda jõudnud eriti sirvida ja kindlasti on seal ka palju muud, aga need olid esimesed mis silma jäid. Tegelikult... minu meelest on kõige huvitavam inimesi pildistada. Vähemalt praegu mõtlen nii.

Nüüd on küll suht mannetu enda piltidest rääkida, kuid tagantjärele panen mõned üles:

Lugeja Stockholmi lennujaamas, 18.08.2011: 
















Haha, võte kolm korda arvata (jajah, wc-paberi rull; niisama); samuti 18.08.2011:
















Nii, natuke mõistlikum pilt - Islandi Ülikool:
















ja Reykjavik:
















KUSJUURES praegu avastasin, et... kõik mu pildid mis on tehtud pärast Munadarnes'i - ehk siis Reykjavikis - on kusagile kadunud!:/
Osad õnnestunumad küll õnneks arvutisse kopeeritud ja need n-ö kõige õnnestunumad samuti kenasti kausta salvestatud ja olemas, seega ei tunne ma, et oleksin millestki ilma jäänud... aga, jah, kummaline. Korraks ma kopeerisin nad kõik arvutisse ja siis tagasi, ju siis jäi midagi kahe silma vahele, vale klõps valel ajal, vms.
Nagu öeldud: õnneks ei tunne ma, et oleksin siin Reykjavikis väga asjalikke pilte teinud ja saan siin veel 3 kuud olla, et neid teha, nii et chill:)

Homme lähme nn Golden Circle tripile. Juba kell 8.00 hommikul läheb buss. Kolmepaiku tagasi. Ma usun, et see saab tore olema!:)

No comments: