Friday, January 29, 2010

Triin K. saatis täna hommikul üldlisti kirja, kus teavitas praegustest lõputööde kaitsmistest; ja soovitas eriti neil kohale ilmuda, kel kevadel see sama asi kavas. Ehkki mul oli hommikul vägagi sant olla, korjasin end kokku ja läksin kooli.
Tegelikult eks olen ka varem lõputöö-kaitsmistel käinud, kuid juhuse tahtel ainult magistritööde kaitsmistel.

Pealtnäha suurt erinevust ei olnudki, võib-olla seetõttu, et tänane kaitsja Kristjan L. (käisin vaid ühel kaitsmisel) on meil rohkemgi kui taibuka nupuga ja üliusin antropoloogia üliõpilane; niisiis oli ka tulemus oodatav:)
Tema töö nimi muide: 'Kõik lihtsad inimesed': eestlaste identiteedist Salme külas, Abhaasias

(Minu töö (planeeritav) nimi muide: Mina-loome Husserli ja Žižeki käsitluses
:D)

Kristjan käis selleks suisa n-ö välitööd tegemas. Vahva! Ja ehkki teema mulle endale erialaselt võrdlemisi kauge, oli seda huvitav kuulata.

Peaks ka 'sellesamusega' tegelema hakkama. St kirjutamisega. Siiani olen ainult lugenud, seda küll suvest saati, aga noh... viimane aeg ka midagi kirja panna. Peangi panema, vastasel juhul vaatab hr Viik mind reedesel päeval (mil mul on tema fenomenoloogia seminar) eriti kurja pilguga:P

Lähipäeval pean arvuti parandusse viima ja teise läpaka asemele võtma. Nii et teate siis, et... juhul kui too teine arvuti vastu ei pea...:P

Kusjuures täna sain viimase arvuti järelmaksu makstud! Jee! Aga nüüd see-eest on masu:D

No comments: